COVID-19 মহামাৰী পৰবৰ্তনৰ পিছত ভাৰতত EdTechৰ উত্থান

Ed tech rise in 2020

কোভিড 19 মহামাৰীৰ ফলত আমাৰ দৈনন্দিন জীৱনত গুৰুতৰ বিঘ্ৰণ হৈছে। বেছিভাগ কোম্পানীয়ে প্ৰটোকল অনুসৰণ কৰিবলৈ বাধ্য হয়, যেনে সামাজিক ব্যাঘাত, দূৰৱৰ্তী কাম, আৰু যিকোনো সমস্যা সমাধানৰ বাবে ভাৰ্চুৱেল সমাধান।। শিক্ষা প্ৰতিষ্ঠানৰ কৰ্মচাৰীসকলে মুখা পিন্ধা, ছেনিটাইজাৰ ব্যৱহাৰ কৰা আৰু তাপমাত্ৰা ৰেকৰ্ডিং, হাত ৰক্ষা কৰা আদি শেহতীয়া পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰিব লাগিব।

দক্ষিণ-পূৱ এছিয়াত এনে ব্যৱস্থা ব্যৱহাৰিকভাৱে সম্ভৱ নহয়, য’ত জনসংখ্যা 700 নিযুত। যুৱসকলে সেই সংখ্যাৰ কমেও 65% শতাংশ কৰে।

COVID-19 মাৰ্কেণ্ডে আমাৰ জীৱনত এনে বহু পৰিৱৰ্তন কৰে যিবোৰ কোনে ভাবিব নোৱাৰিব।। কেইমাহমান আগতে, মাৰ্মাৰী টো আৱদ্ধ হোৱাৰ আগতে, ঘৰত পঢ়াৰ কোনো কল্পনা কৰিব নোৱাৰিব নতুন স্বাভাৱিক, কোনো বিদ্যালয়, 8 দীঘলমাহৰ কলেজ, কোনো সন্দেহ নাই যে বিদ্যাৰ্থীসকল মানসিকভাৱে উদাস হৈ থাকে, শিক্ষকসকলেও শিক্ষাৰ্থীসকলক শ্ৰেণীকোঠাত ঘূৰাই চাব বিচাৰিছে। কিন্তু ঈশ্বৰে জানে, পৰিস্থিতি টো কেতিয়া স্বাভাৱিকলৈ ঘূৰি আহিব।

আনফালে, ভাৰতৰ লগতে দক্ষিণ পূৱ এছিয়াত এডটেক খণ্ডত এক বৰ্জন হৈছে। ঘৰত বহি থকা শিক্ষাৰ্থীসকলে অনলাইনসমস্যাটো সমাধান কৰা সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ শিক্ষকসকলৰ পোনপটীয়া প্ৰৱেশাধিকাৰ প্ৰাপ্ত কৰে। আন্তঃক্ৰিয়াৰ পৰা সন্দেহ সমাধানলৈ, লাইভ ক্লাছৰ পৰা ৰেকৰ্ডিং অধিবেশনলৈ, Ed Tech-এ এটা প্লেটফৰ্মত সকলো প্ৰয়োজনীয় সমাধান প্ৰদান কৰিছে।

সেয়েহে, ইয়াত আমি ভাৰতত এডটেক খণ্ডৰ উত্থানৰ কাৰণবোৰ চাম

আৰম্ভণি
যেতিয়া শিশুৱে স্কুল আৰম্ভ কৰে, তেওঁলোকৰ শিকাৰ ভালপোৱা ডাঙৰ শ্ৰেণীৰ আকাৰ, ব্যক্তিগত মনোযোগৰ অভাৱ, আৰু শিকাৰ শৈলীৰ দ্বাৰা নেতিবাচকভাৱে প্ৰভাৱিত হ’ব পাৰে। শিক্ষা বিশেষজ্ঞসকলে কৰা প্ৰায় এক মিলিয়ন ইণ্টাৰেক্টিভ ব্যায়ামৰ সৈতে, শিশু উপযোগী ই-শিক্ষণ এপ্প ব্যৱহাৰ কৰা শিশুসকলক স্কুলত প্ৰথম দিনৰ আগতে শিকাৰ বাবে সফলতা আৰু ভালপোৱাৰ বাবে স্থাপন কৰা হয়। এনে মঞ্চই পাৰম্পৰিক শিক্ষণ পদ্ধতিবোৰক এক শক্তিশালী ভিত্তি গঢ়াত সহায় কৰে।

প্ৰযুক্তিৰ ব্যৱহাৰ যেনে কৃত্ৰিম বুদ্ধিমত্তা
বেছিভাগ পাৰম্পৰিক শ্ৰেণীত, সময় আৰু সম্পদৰ অভাৱৰ ফলত শিক্ষকসকলে গাইগুটীয়া অসুবিধা নিৰ্ধাৰণ কৰিবলৈ প্ৰতিজন শিক্ষাৰ্থীৰ শিক্ষণ প্ৰক্ৰিয়া অনুসৰণ কৰাটো অসম্ভৱ কৰি তুলিছে। ব্যক্তিগত শিকাৰ দ্বাৰা দক্ষতা, দক্ষতা উন্নত হয় আৰু বিদ্যাৰ্থীসকলৰ ওপৰত আত্মবিশ্বাস বৃদ্ধি কৰে। এ.আই.-ৰ ব্যৱহাৰে নিশ্চিত কৰিব পাৰে যে বিদ্যাৰ্থীসকলে মনোযোগ আকৰ্ষণ কৰিব পাৰিব, লগতে শিক্ষক আৰু প্ৰবচনকাৰীসকল সৰ্বোপৰি প্ৰশংসা কৰাটো নিশ্চিত কৰিব পাৰে।

বিদ্যাৰ্থীসকলক শিক্ষক আৰু অধ্যয়ন সহযোগীৰ সৈতে ভাৰ্চুৱেলভাৱে সংযোগ কৰক
এবাৰ এজন শিক্ষাৰ্থী শ্ৰেণীৰ পৰা ওলাই যায়, তেওঁলোকে হোমৱৰ্ক কৰিবলৈ নিজৰ ওপৰত েই আছে। সকলো সময়তে বিদ্যাৰ্থীসকলক সহায় কৰিবলৈ পিতৃ-মাতৃ বা টিউটৰ উপলব্ধ নহ’ব পাৰে। এইদৰেই এডটেক প্লেটফৰ্ম আহিব। তেওঁলোকৰ কেৱল এক পৰিসৰৰ অভিগম ভিডিঅ’ লেকচাৰ নাই, কিন্তু লাইভ গাইগুটীয়া টিউচন আৰু লগতে গ্ৰুপ অধ্যয়নৰ বিকল্পও আছে। পাৰম্পৰিক শিক্ষাদান পদ্ধতিতকৈ পিতৃ-মাতৃ আৰু অভিভাৱকসকলক তেওঁলোকৰ সন্তানৰ ফলাফলৰ সৈতে ভালদৰে আপডেট কৰা হয়।

শেহতীয়া বিশেষত্ববোৰ ৰূপায়ণ কৰিবলৈ বিদ্যালয়সমূহক প্ৰয়োজনীয় সম্পদ প্ৰদান কৰা
ভাৰ্চুৱেল শিক্ষণ সম্পূৰ্ণ কৰাৰ বাবে প্ৰয়োজনীয় সম্পদেৰে সজ্জিত বিদ্যালয়বোৰে সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ ফলাফল লাভ কৰিব। সমগ্ৰ বিদ্যালয়ৰ শিক্ষাৰ্থীসকলে এডটেকৰ পৰা লাভান্বিত হ’ব পাৰিব। ইয়াৰ উপৰিও, অনলাইন আৰু মুখামুখি ক্লাছৰ এক মিশ্ৰণ বা মিশ্ৰণ আন এটা বিকল্প হ’ব পাৰে। এই ক্ষেত্ৰত, বেছিভাগ তাত্ত্বিক কাম অনলাইন পদ্ধতি ব্যৱহাৰ কৰি শিকোৱা হ’ব পাৰে, আনহাতে গৱেষণাগাৰৰ প্ৰশিক্ষণ আৰু অন্যান্য ক্ষেত্ৰ প্ৰশিক্ষণ পাৰম্পৰিক শিক্ষাদান পদ্ধতিৰ যোগেৰে কৰিব পাৰি।

সন্দেহ নকৰাকৈ, এই মাৰ্মাৰীৰ সময়ত এডটেকে এক মহান কাম কৰি আছে, অৱশ্যে নিয়মীয়া শাৰীৰিক /অফলাইন শ্ৰেণীৰ গুৰুত্ব অস্বীকাৰ কৰিব নোৱাৰি। বিদ্যাৰ্থীসকলৰ শাৰীৰিক চেহেৰা ব্যৱহাৰিক বস্তু শিকিবলৈ অনিবাৰ্য। বিজ্ঞানৰ শিক্ষাৰ্থীসকলে ব্যৱহাৰিক বস্তুলৈ যাব লাগিব। ব্যৱহাৰিক শিকা অবিহনে, বিদ্যাৰ্থীসকলৰ দক্ষতা ছেট আৰু প্ৰমাণপত্ৰৰ মাজত এক ডাঙৰ ছিট থাকিব।

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *